Trenerforum i BU

Tirsdag kveld deltok A-lagets trenerteam på trenerforum i BU-avdelingen til Amazon Grimstad og Imås.

Ansvarling for BU-avdelingen, Nicklas Berglund, inviterte tirsdag kveld til et trenerforum på VIP-en på Levermyr Stadion.

Der deltok trenere fra alle alderstrinn i Imås og Amazon Grimstad, mens også trenerteamet til Amazon Grimstad FK sitt A-lag kom innom for å presentere seg selv og planene rundt klubben.

Det var fint for A-lagstrenerne å få et innblikk i hvordan klubben driver nedover i barne- og ungdomsavdelingen, mens det var også godt for trenerne på de yngre lagene å få et innblikk i hvordan A-laget skal jobbe fremover både på og utenfor banen.

Vi ønsker å ha kortere vei mellom A-lag og yngres avdeling, og gleder oss til et tett samarbeid, slik at Amazon Grimstad og Imås kan trekke i samme retning for å også utvikle toppspillere i fremtiden.