Lokal forsvarer fortsetter i Amazon Grimstad

Marthe Vik (21) har signert for klubben og skal være med på årets sesong.

Grimstadjenta debuterte for Amazon Grimstad i 1.divisjon allerde som 15-åring tilbake i 2017. Hun startet karrieren i sammarbeidsklubben Imås/Amazon Grimstad og har gått gradene i klubben.

Hun har ikke spilt en offisiell kamp på noen år grunnet skader og sykdom, men er nå på vei tilbake igjen. Hun har fått en utredning og prognosene er gode for at hun kan bli med for fullt når høstsesongen starter.

Marthe er en lojal spiller som er rolig med ball, samtidig som hun er god i duellspillet. At vi signerer nok en lokal Grimstadjente er meget positivt for både klubben og byen.

Forsvarsspilleren spilte førsteomgangen mot Odd i treningskampen vår tidligere i vinter og gjorde sine saker bra. Hun var blant annet med på å holde nullen i førsteomgangen i det som til slutt endte med et 0-2-tap.

Vi gleder oss til å få Marthe tilbake på banen og i den grønne drakta.