Klart for årets første hjemmekamp

Vi tar imot Viking til årets første hjemmekamp søndag klokken 15:00 på Levermyr.

Viking kommer fra en 2-0-seier hjemme mot Bryne i første serierunde, mens vi tapte 1-4 borte mot Molde i vår første kamp.

Tidligere i vinter møtte vi også Viking i en treningskamp i Randaberg Arena. Det endte med et 0-6-tap, men vi håper å vise oss fra en bedre side søndag.

Viking er et lag som de seneste årene har befestet seg i toppen av 2. divisjon. To ganger har de tapt kvalifisering om opprykk og laget har kun to serietap (0-1 mot Fyllingsdalen i to kamper i fjor) de seneste to sesongene.

Fjorårets toppscorer, Hanne Sæthre Jakobsen, og lynvingen Sanne Bolette Dale Lekven er to av nøkkelspillerne til Stavanger-laget. Begge to scoret også hvert sitt mål i den første seriekampen. Samtidig har Viking fått ny trener denne sesongen i Magnus Meling.

Kampstart er klokken 15:00 på Levermyr og billetter kjøpes ved inngangen for de som ikke allerede har sikret seg sesongkort.

Kampen streames ikke, og har du ikke mulighet til å tilbringe søndags ettermiddag på stadion, så kan du også følge kampen på Instagram-stories og på Facebook.

Se også intervju med Selma Nohlqvist-Hansen foran kamp: