Jenni fortsetter i Amazon

Jenni er med videre👏🏻 Vi er kjempe glade for at Jenni har valgt å bli med videre i sesongen 2023. Vær klar for en skuddfot av de sjeldne👏🏻💚

Navn: Jenni Heng Walaunet

Alder: 20 år

Posisjon: Midtbane/ Angrep

Tidligere klubber: Viking, Hødd og Midtbygdens

Amazon Grimstad: Inn i sin andre sesong

Jenni om forventninger

Jeg er veldig fornøyd med å signere et nytt år med Amazon Grimstad. Jeg synes måten året har blitt presentert av vårt nye trenerteam virker spennende, og jeg tror det kan bli et bra miljø å utvikle seg videre i. Vi går jo inn i sesongen i en ny og mer spissa 2 divisjon med et mål om å rykke opp, og det tror jeg kan være en kul reise å få være med på! Synes også at det er litt ekstra gøy å møte gamleklubben min Viking:) Nå ser jeg frem til sesongoppkjøringen og sesongstart i april!

Hovedtrener Leif Tsolis om Jenni

Jenni er en spiller med høye ambisjoner og som er her på grunn av fotball, og det synes vi er veldig kult og tøft. Med sine 22 kamper i 1.divisjon i fjor, så vil naturligvis neste sesong kunne bli en suksesshistorie for Jenni. Som nevnt før, så har vi sett mye video fra kampene i fjor. Vi har derfor en god oversikt over Jenni og hennes kvaliteter. Vi har en plan og spennende ideer på hvordan vi kan maksimere hennes prestasjoner, utvikling og potensial i 2023.

Jenni i aksjon for Amazon!