Siste Nytt

Tap i Tromsø

Det endte med tap i dagens kamp mot et Fløya/Tromsø lag som virkelig kjempet om å overleve i divisjonen. I løpet av første omgang klarte vi ikke produsere noen gode sjanser og det var stort sett Fløya som hadde de store sjansene, og det var kun en god Marie Aspenes i mål som holdt oss […]

To Amazon jenter på landslagssamling!

Vi gratulerer Idun Kydland og Ina Andresen med uttak på J18 landslagssamling. Jentene reiser til Finland 15.november og spiller en treningskamp mot J18 laget til Finland fredag 19.november! Vi heier på dere og ønsker dere masse lykke til💚

Nok en trepoenger

I dagens kamp var det Grei som var gjester på Levermyr stadion. Hengekampene som egentlig skulle vært spilt 29.august skulle endelig få et resultat. Vi kom klart best i gang, men det var ikke før vi hadde spilt litt over halvtimen at vi skulle sette den første ballen i nettmaskene. Da det var spil 36

3 deilige poeng

Det var duket for en god fotballkamp i solskinnet på J.J. Ugland stadion Levermyr når Fart var gjester i dagens kamp. Vi fikk en pangstart på kampen når Vårin Vik serverte et godt slått hjørnespark etter kun 9 minutter spilt. Ballen dalte etterhvert ned i bena på Ingrid Bergland som dunket ballen i mål og

Deilig seier mot Medkila

Vi fikk en pangstart på kampen når Emma P tok med seg ballen fremover på kontring, men Medkila-keeperen var våken og fikk såvidt klarert ballen. Da det var spilt 15 minutter gikk vi opp i ledelsen. Nathalie kombinerte fint ut på høyrekanten og dunket selv innlegget i mål, stillingen var 1-0. Vi fortsatte å presse

Serieleder Røa ble for sterke

Det var duket for en spennende kamp når serieleder Røa gjestet Levermyr i solskinnet i formiddag. Vi var forberedt til en tøff kamp og jentene var klare til å krige. Store deler av omgangen klarte vi å holde Røa unna de store sjansene, men offensivt i banen klarte vi ikke skape så mye selv. Da

Velkommen på kamp!

Det er så flott at Norge endelig har åpnet igjen. Det innebærer også at det ikke er restriksjoner på antall publikummere på kamp. Vi oppfordrer derfor alle som har mulighet til å stille opp på Levermyr og heie på jentene i morgendagens toppkamp mot Røa. Vi har også gleden av å endelig ha åpen kiosk

Tap i en jevn kamp

I gårsdagens kamp mot ØHIL sto vi godt defensivt, men vi produserer for få målsjanser, noe som resulterer i å gå av banen uten scoring. Hovedtrener Steinar Pedersen oppsummerte kampen slik: Gårsdagens kamp var på mange måter veldig lik mange av de andre kampene vi har spilt i år. Vi slipper til veldig lite bakover